i love my life
Tanda-tanda seorang lelaku jatuh cinta n setia pada wanita
Friday, November 18, 2011 @ 6:03 AM |

ade banyak tanda bila seseorang lelaki tu dah jatuh cinta dan setia pada seseorang wanita . dikatakan hati yang keras macam batu boleh jadi sangat lembut dan cair . Kalau korang nak tahu jom baca dekat bawah ni :

  • si lelaki sanggup melakukan sesuatu untuk demi kekasihnya dengan rela hati bukan terpaksa .
  • selalu cuba untuk menghiburkan hati kekasihnya . Contoh ~dari seorang pendiam menjadi petah bercakap pokpek  24jam.
  • banyak memberi nasihat kepada kekasihnya tanda dia sayang dan terlalu mengambil berat.
  • terlalu mengongkong kekasihnya sebab terlalu cemburu yang amat dalam kout-2 kekasih kena ngorat dgn lelaki lain .
  • si lelaki terlalu takut kehilangan kekasihnya .
  • sentiasa mengawasi pergerakan kekasihnya . ('siap pakai spy lagi')
  • tak suka lelaki lain rapat dengan kekasihnya . Ikutkan hati tak kawan pun takpe, lagi bagus !
  • sangat sensitif bila kekasihnya tidak menumpukan sepenuh perhatian terhadap dirinya .
  • pandai merajuk ('nak kita pujuk dia larh tuh')
  • dia akan mementingkan kekasihnya lebih dari dirinya sendiri .
  • tidak akan melayan wanita lain yang jika tidak ada urusan penting .
  • dia akan sedaya upaya untuk meluangkan masa dengan si kekasih walaupun ada hal yang perlu diuruskan .
  • kalau ditinggalkan kekasihnya, dia tidak akan mencari cinta lain dan berharap kekasihnya itu kembali semula kepadanya .
  • dia tidak akan sesekali berlaku curang . Tetapi jika ya, itu bermakna dia belum mencintai kekasihnya 100% .
  • si lelaki sanggup menitiskan airmata , demi seorang wanita yang sangat dicintainya .

Ha'a tunggu apa lagi cepat-2 larh check hero-2 korang, berapa banyak ciri-ciri ni ade kat hero-2 korang. Hehehehehex !! tapi ingat tidak semua manusia sempurna

|


copyrightblogskinbywawafamiya

Owner Storymorry LastStory Special





Fatin Hazwani aka Wawa Famiya
9teen years old / 04 mac 95
Study at KPTM IPOH
Born at KUALA LUMPUR/b>
Stay at PULAU PINANG
BUDAK DIPLOMA IN MULTIMEDIA
TAKEN BY SOMEONE