i love my life
Come back to penang
Tuesday, December 6, 2011 @ 3:25 AM |

assalammualaikum warga blogger
now im back to penang
asl tajuk aku cm tu ? aku bru balik dri kl
mmg syokk kua lahh ,, mula2 family aku gi shah alam dulu
tok saudara aku meninggal dunia , AL-FATIHAH
then mlm tu bermalam at umah pakcik aku at PUNCAK ALAM
then ari esoknya tu kitaorang pi pameran apa tah
aku pn tatau pameran apa but mmg syokk
then lps tgkk trus gi kuala lumpur ..
smpai2 kl , family aku gi kat pntai dalam
pntai dalam ? apa tuh ? nama tempat lahh
then smpai at kwsn pntai dalam ..
aku gi at desa aman 2 , family aku gi desa amn 1
aku btpe at desa amn 2 tu ?
aku gi umahh shabat karib dri kecik
spa dya ? ni lah dya 
Aina ..
ketuk2 umah dya , dya bru bgun tdoo + ta mndi agy
aku egtkan dya sorang je ta mndi rupanya adek2 dya pn ta mndi agy
dua2 adk dya ,aku dah anggap cm adk aku sndri
nk tgk rupa dorang cmne ? anis + elya maisarah
mmg syokk lpak ngn depaa 
but sayang aku ta dpt jmpa iskandar dgn nazrizall
selalunya aku trun kl , aku msti jmpa naz
but time tu dya keja . tmpt keja dya at mid valleyy
kalo aku nk pi mid tu harapan je lahh coz dtg pntai jap je
lps dah gi pntai dalam . aku n family gi jln hng tuahh
umah maksu aku but aku + mama tak blik trus
kitaorang gi B,Bintang + Times Square naek apa ?
ktaorang jln kaki je sbb dkt je umh
round2 skitar situ then balik naek monorail
lma gila tak naek monorail
lps rindu gakk .. hee =))
aku round2 ada bli bju but bkn bju idaman akuu
arghhh , tapa2 .. aku dgr cam mak n abh rncng nk trun kl
hjung bulan 12 ni dgn kakngah skli
mintak2 jadi lahh trun ntt ,, tak puassssssssss agy !! 
MAMA ABH NT KITA TRUN LAGI YE KL . AMIN=)

|


copyrightblogskinbywawafamiya

Owner Storymorry LastStory Special





Fatin Hazwani aka Wawa Famiya
9teen years old / 04 mac 95
Study at KPTM IPOH
Born at KUALA LUMPUR/b>
Stay at PULAU PINANG
BUDAK DIPLOMA IN MULTIMEDIA
TAKEN BY SOMEONE