i love my life
Serabuttttttttt =(
Thursday, October 11, 2012 @ 7:41 AM |


assalammualaikum warga blogger .. tgk ats ni ?
aku serabutttt ?? yes mmg tgh serabut gila ni
serabut + tension !! arghhhhhh hmmm
apa yg tak kena dgn aku ni ? mcm2 tak kena ..
lepas stu maslah dah lega , masalah dtg balikk .
msalah mmg tak penah lari kat manusia kan ? always je ada masalah kn ?
tolonglah hilang masalah oii , aku nk fokus spm pn susah
lagi aku pksa study utk lpakan smua ni , lagi susah nk lupakan . shitt tol
first aku terasa gila dgn mulut mmber2 but aku snyum ja apa yg dorang ckp ..
aku xnk tnjk aku mara or geram , snyap lagi btter kan ? so snyp jelah
yg laen plak , dok cmdek2 aku  . grrr . nk cmdek boleh but jgn mlampau sgt
aku buat baik , korang pijak kpla kan ? aku akn baik slgi mampu k .
alhmdulilah td aku bca yasin , hati aku tenang skit ..
Ya Allah , tolonglah hambamu yg lemah ni .
hambamu dah tadak org nk luahkan apa yg dia rasa , 
hanya padamu ja dia luahkan apa yg dia rasa n paham dia ..
biarlah aku pendam sorang2 ja .. lgi better dri dok luah at org
nt org pkir lain plak kn ? tenangkan lah aku dalam mngharungi hari2 yg nk dkt spm ni
supaya boleh jwb dgn tenang n beri kptsn yg elok .. hmm =/

|


copyrightblogskinbywawafamiya

Owner Storymorry LastStory Special





Fatin Hazwani aka Wawa Famiya
9teen years old / 04 mac 95
Study at KPTM IPOH
Born at KUALA LUMPUR/b>
Stay at PULAU PINANG
BUDAK DIPLOMA IN MULTIMEDIA
TAKEN BY SOMEONE